27 Aralık 2011 Salı

KÖYDE MELEZ ÇALIŞMALAR




Birkaç gündür köydeydim. Saati saatine uymayan hava şartları önceleri içimi karartıysa da sonradan keyifli anlar yaşamama neden oldu.  Bu anları da ölümsüzleştirip paylaşmak istedim.
Bakıyorum hava bozuk, kitaplar yardımıma koşuyor. Bu arada unutmadan söyleyeyim. Köye giderken "FOTOĞRAFIMIZDA BUGÜN 2011" isimli fotoğraf albümüyle "ANALOG FOTOĞRAFTAN DİJİTAL DEVRİME" isimli kitabı almıştım. Bunları inceleme fırsatım oldu. Her ikiside Yapı Kredi Kültür Yayınları'ndan çıktı. İki yayında ciddi emek verilerek hazırlanmış.
Neyse benim bir gözüm sürekli dışarıyı kolluyor, bir gözüm kitaplarda. Birazcık ışık görsem üşenmeyip doğru bahçeye atıyorum kendimi.
Ancak, ortalıkta ne çiçek var ne böcek....
Bir ara gözüm sarmaşıklara ve mor incilere takıldı.

 Ancak, dijital olarak çok kısıtlı imkanlara sahibim. Bu yüzden ne yapacağım diye kara, kara düşünürken "MELEZ ÇALIŞMALAR" yapmaya karar verdim. Dijital makina, analog objektif. Veya dijital objektif ancak makro değil 18-55 kit. Bende "CLOSE UP" filtreler kullandım. Bakın melez çalışmalarla neler çektim.
Gece bir yağmur yağdı. Hani derler ya bardaktan boşanırcasına diye...
Sabah kalktım yağmur durmuş. Işık çok iyi olmamakla birlikte, benim için ideal sayılır.
Yağmurun ardından doğanın insana sunduğu güzellikler.
Ve daha nicelerini ölümsüzleştirdim...
Minnetle...
Herkese sağlıklı yıllar diliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder