8 Haziran 2013 Cumartesi

GEZİ DİRENİYOR...

Malumunuz Gezi Parkı'nda olan biteni gördüğüm kadarıyla fotoğraflayıp paylaşmaya çalışıyorum. Ancak, inanılmaz bir devinim var Gezi'de. 1 saat önce gördüğüm bir şeyi, tekrar gittiğimde göremiyorum. Dolayısıyla da bu devinime yetişemiyorum. Gençler inanılmaz bir hızda yaşıyorlar hayatı. İnanılmaz yaratıcılar. Açıkçası gördüklerim karşısında bazen "burası İstanbul mu?" diye kendime sorduğum oluyor. Böylesine bir protestoyu açıkçası hiç birimiz hayal bile edemezdik.
Çocuklar simit, poğaça yemekten perişan oldu...
Direnişin simgesi.
Gençlik ateşi.
Taleplerini her fırsatta dile getiriyor gençlik.
Hayvanlar ihmal edilmemiş.
Olup bitene anında tepki veriliyor.
Kulüpleri bile var.
Ayşe Kulin'le hatıra fotoğrafı çektirmeden olur mu?
Her şey bir düzen içerisinde işliyor.
Oğlum buraya uyumaya mı geldik ?
Yorgunluktan bitap düşmüş.
Güneş enerjisi bile var...
Kadınlarımız hep ön saflarda.
Proje kutuları devrede.
Sizi gidi uyanıklar sizi...
Allah şahidim benim objektifim hep halka dönük...



"Işığımın yettiği kadar"
Minnetle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder